01 juni 2009

när man tänker att det vore ju bra och göra det sen men aldrig gör det

Det har känts som om jag inte har haft något för mig de senaste dagarna men faktum är att jag knappt varit hemma alls. Och då måste jag väl haft fullt upp eller?? Vilket fall klockan är nu 2.00 och jag behöver va på flygplatsen om en si sådär sju timmar. Mina väskor är ännu inte packade och studentpresent till chrille är inte fixat. Det har liksom varit min prio under hela min tid här att fixa något exotiskt coolt till honom men nej. Sorry brossan, räcker det med att jag kmr hem?!

Känns liksom lite sorgligt o lämna daytona nu samtidigt som det ska bli underbart och träffa alla hemma igen!

Jag tror jag gör allt i slowmotion idag pga att jag dunkade huvudet rakt i sandbottnen...japp sant, min otur. Det var så här...att jag älskar havet och att bada, simma hoppa i vågorna ..ja ni vet..vem gör inte det?? Men roligast av allt är väl ändå när man blir kastad? Så det har blivit front-flip, back-flip, sideflipp, mag, rump och ryggplask, ja allt det där...,så skulle vi då prova på en ny grej..varför inte stå uppe på saifs och daniels axlar? Jo, efter många försök så stod jag högt upp som sjutton, de böjde sina knän långsamt och sköt mig rakt upp...nu var det då min tur o jobba..tänka och göra bakåt-volten ..jag kom halvvägs..och landade med huvudet först...mamma ringer doktorn o doktorn svara...inga små "beor" på axlar får vara...
Så jag menar det kan ju va en anledning till min huvudvärk, min trötthet, min lathet...och min märkliga känsla i magen.. ?!!

För det kan ju inte va resfeber när man åker hem..eller??

2 kommentarer:

Unknown sa...

HAHAHA! Det är så mycket Bea just nu! Du är makalös :) Du behöver inte köpa något jag blir glad så det räcker att du kommer hem :) Längtar tills jag ska få träffa dig många pussar!

Lisa Enckell sa...

Hur gick det med huvudet???

Har du några hjärnceller kvar eller? Du hade ju inte så många att ta av menar jag ;P

Vi synes om en vecka och en dag. Då blir det kramkalas! Hoppas flygresan går bra hem.

Kram kram