09 februari 2009

p.o box!!

Det bästa som finns är paket o nu finns en möjlighet för er o skicka det till mig!!

Här är min adress:
600S Clyde morris blvd
p.o box 140079
Daytona Beach FL. 32114
USA


sitter just nu o väntar på att lisfisen ska logga in på skype, ute skiner solen o jag vill bara ut, men väljer såklart syrran framför solen, men det som hade gjort mig något gladare är ju om hon hade kunnat LOGGA IN någon gång...har väntat i evighet nu....SKYNDA!!!

Förresten mamma, jag hittade mina vita linnebyxor!! du behöver inte leta mer..haha!!

5 kommentarer:

Lisa Enckell sa...

BEA!! Nu har vi ju rätt ut det här...det skiljer 5 timmar inte 6...Jag var faktiskt en hel halvtimme tidig, nästa gånger prickar vi rätt. Kul och se dej ..red face.haha

kiss

Anneli sa...

Härligt Bea och grattis! Häftigt att få vara med på Nationals!!
Men du nu undrar jag om du verkligen har koll på dina kläder? Den tröja du trodde du förlorat i Florida låg nytvättad och struken här hemma på din säng, och de byxor du ville vi skulle skicka till dig har du redan tagit med dig. Är det egentligen något du vill vi ska skicka med mormor och morfar???!!!
Puss och massor av kramar

Unknown sa...

haha!! jqg vet jag ar lite snurrig har borta, men ja tack jag vill ha med min hood troja som lag nystruken dar hemma!!! Om du kan hitta ett svart linne med breda band sa vore jag tacksam om det ocksa kom med! HUr ar det med dig nu?? Mar du battre??

Marie sa...

hahaha, va e det med er systrar o paket? massa adresser till höger o vänster så fort man går in o kollar ;) Pank som jag är så nöjer jag mig med ett litet inlägg så länge. Och ett jättestort leende =) hahaha (hade du sett det live hade du också skrattat...lovar!) Verkar som att du har det helt underbart, så himla kul!! O snygga bilder också ;)Snacka om att jag är ressugen nu....ojojoj. Du får njuta lite åt mig också! Hela familjen hälsar så jättemycket!
Kramar en masse
/M

Anonym sa...

En sak är säkert du verkar trivas over there. Är helt förundrad över hur mycket text du lyckas producera mellan alla dina engagemang - det är kul att få följa på avstånd. Har nu täckt in världsdelar du i amerika, Lisa i europa och Sofia Kördel i australien. Man funderar faktiskt över vad man gör här i Karlshamn. Vi har haft Franco Costa boendes ett par dagar - han är verkligen en världsmedborgare och om han får säga det själv känner han nog alla som är värda att känna. Men en go gubbe är han iallafall. Tobbe kommer hem till helgen för att fira majsan och det är ju kul, han trivs som fisken i sin lägenhet på Karlshamnsgatan där han för tillfället är sambo med Martin Bläckberg. Martin har varit i Argentina under 7 månader och har hyrt sin lägenhet i Linköping fram tom sommaren. Golfbanan har nu förvandlats till ett Sälen i miniatyr. Det dräller av skidåkare och pulkaungar, härligt! Backarna härute är faktiskt inte värre än att tom jag skulle våga mig på ett åk ...vi får väl se. Må så gott och skriv vidare kramar Eva o farfar