17 september 2010

Otursfagel

bilen startade inte (for TREDJE gangen), jag gick och skaffade mig ett nytt batteri...
-> I morse hade jag ingen bensin, sa jag rusade in pa BP (jag vet..hur kunde jag?!?!) men det fick bli sa...fyllde pa tanken, bilen startade INTE... jag hamtar hjalp (jag kan ju faktiskt ingenting om bilar...) gubben forsoker...bilen tyst...har en liten portabel laddare i bagaget satte igang den...inget hande...gubben gick...min forsakring har gatt ut..jag ar fast pa BP (av alla stallen ha..) jag tappar min nya mobil i marken och spracker skarmen. Jag kommer bli sen till jobbet. SMS:ar kollegan. Vem hamtar bilen?, vem hamtar mig? Jag vill grata...

Bilen startar, jag kommer ivag till skolan. Min arbetsgivare ar inte har idag. Vilken start pa helgen !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om jag ändå vore där och kunde krama dig. Jag tycker faktiskt synd om dig.

Unknown sa...

Tack!! det värmer!!

Lisa Enckell sa...

Åh nej, fan vikken dag! Kram från mig!