06 september 2010

Fr konsert med Usher till hemgjord Pizza och en massa bus däremellan!

Intensiv är ordet som beskriver min helg! Fast intensiv i den roliga bemärkelsen.


I fredags blev jag bjuden till en konsert med Usher, Johan Schyster har bl a skrivit låtar för honom, denna tex



Han är en otroligt duktig dansare och vi lyckades få ståplatser nästan längst fram. Kul!

Labor Day i USA idag, vilket innebär att vi är lediga! Har träffat en massa folk i helgen. Både utflugna studenter som kom tillbaka o hälsade på men även andra som man inte lyckats se i skolan.



Ikväll gjorde jag en pizza på ett tortillia bröd! Hemmagjord Guacamole, grönsaksbiff och tomater!!!gott gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med Johan Han har en listetta igen!
Jag blev lite sugen på din pizza!
Har du pratat med skolan om Indien än? Jag vill inte att du sumpar något för en resas skull. Vi kan göra många resor i framtiden.
papps