06 maj 2010

Orlando

Idag åkte jag till Orlando för att hälsa på besökande svenskar! Var tänkt att de skulle tävla men pga vädret så blev det inställt, för mkt blixter o dunder.

Jaja, det blev en tripp till shopping-mallet istället. Där blev det en klänning, kjol och parfym till mig själv i present för en otroligt bra termin akademiskt. För man får väl berömma sig själv? Eller? Fick mina betyg i morse och de var faktiskt värda att firas (fira för mig = shoppa)...så det så. Var väl inte direkt några stora köp när allt tillsammans blev knappa 300 kr... men det är det lilla som gör det o man är ju faktiskt student.

Nu ska jag bumsa i säng , imorgon åker vi norrut...Tallahasse. Tävlar på lördag. Dags att kvala nu så håll tummarna. Blir 4*100m, 4*400m (här ska vi kvala annars vet jag inte vad gör gör...), tresteg och 400m häck, allt på en dag men det är väl ingen mening o åka fyra timmar iväg för att bara göra någon enstaka gren?! Nu kör vi!!

hörs på söndag..
tjop

7 kommentarer:

tigereva sa...

Grattis till framgångarna - nu får det bli dubbla rabarberpajer när du kommer hem. Jättekramar från Eva o farfar

Asta och Göte sa...

Stor kram till till dig för att du varit så flitig. Klart att du skall ha nya kläder då du varit så duktig, din garderob är väl som vanligt tom! Lite blixt o dunder skulle vi behöva istället för snöblandat regn och nära noll.
Lycka till med tävlandet.
Kram från Mormor o Morfar.

. sa...

duuuu äääär bäääst!!

Unknown sa...

Tack allesammans!

Emma sa...

va, jag hänger inte med... kvlalade ni? Jag höll mina tummar faktist=) Hade du kul ihop med tjtjerna från malmö?

Unknown sa...

nej de sa grattis till mina betyg. kvalade dessvärre inte. Jo det var kul,, deras tävling blev som sagt inställd så vi åkte o shoppade istället, men det va mysigt.

Unknown sa...

Jag har en riktigt grym syster!!
Ska bli kul att ses i sommar ;) Ta hand om dig och spring skiten ur de andra!