31 mars 2010

Snart påsk?!

Nu är det då snart påsk och egg-haunting står på programmet! Får väl se om vi kan dra ihop ett gäng o leka lite, hade varit kul tycker jag. Jag gillar att leta. Helst med karta och så och så får man gärna va i stugan. Men i år blir det anorlunda. Kanske ska vi ha egg haunting på stranden? Hmm..ja nånstans måste man väl kunna gömma de?!



tänk vad tiden bara rusar iväg. Vet ni att jag snart avslutar min tredje termin här. Det innebär att jag har varit här i lite drygt ett o ett halvt år snart. Ja inte riktigt men det var ändå 15 månader sen jag flyttade hit. Jag har alltid tänkt som så att om jag inte trivs så flyttar jag hem igen. Tänkte likadant nät jag flyttade till Malmö. Malmö blev fem år, och USA ja vem vet hur länge det blir, so far so good. Speciellt när solen skiner;)

Men ni kan vara lugna, jag kommer komma hem. Gillar Sverige....och speciellt så saknar jag ER!!

nä, nu ska jag ta o dofta mina rosor, ta en bit choklad och öva på mitt speech för morgondagen.

Glöm inte att le lite idag, brukar göra saker o ting roligare. Hade kunnat komma med ett litet skämt till er...hmm..tänker....okej..lite choklad-info får duga:


Why is there no such organization as Chocoholics Anonymous?
Because no one wants to quit. 

Put "eat chocolate" at the top of your list of things to do today. That way, at least you'll get one thing done. 

If you get melted chocolate all over your hands, you're eating it too slowly. 

Chocolate covered raisins, cherries, orange slices and strawberries all count as fruit, so eat as many as you want.

2 kommentarer:

Anneli sa...

Jag tror nog allt att Yggesboharen hittar rätt bra i Amerika också, vad tror du?

Unknown sa...

ja hoppas ja hoppas ja hoppas!! än så länge verkar han fortfarande vara ute o vimsa i världen dock...har letat o letat!!