07 mars 2010

Lite fler bilder

Johnson City är omringat av berg. Känns som att vara i en alp-dal. Himla mysigt faktiskt!
När vi kom till flyplatsen så fick vi ett fint bemötande! Hela staden är involverad i vårt mästerskap och blir lika glada varje år vi kommer. Har varit i Johnson City i över 10år nu, så allt från hotell-ägare till Sub-way arbetare jublar när vi kommer. (i vanliga fall är där inte mycket turism, så tänaks vad ett litet mästerskap kan göra för en hel stad!)
Arenan!Jag och Spencer. (och nej, det är inte mina glasögon, vi är bara lite sådär lagom trötta efter en låååång dag på arenan)
Jag och Julie, troligtvis vår nya room-mate nästa termin.
Vi avslutade helgen med att besöka "Fun Experience", där kunde man göra allt från lazerdome, bowling, go-cart, klättervägg, dansplattor, minigolf..osv osv!!
Lite anorlunda minigolf-bana! Det var i ett mörkt rum och allt var självlysande, såval som banan som bollarn!
Samia på minigolf banan!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej älskade syster!!!
Har precis läst igenom en stor del av din blogg, måste erkänna att det var ett tag sen...
Blir sjukt glad av att läsa vad du gör, och se bilder på dig!! Shit jag tror nästan jag glömt bort dig ett tag, fatta snygg du är ;) men inte så konstig du är ju som sagt syster till mig o Lisa, då kan man inte vara annat än snygg :D
Saknar dig väldigt mycket och är sjukt sugen på att hälsa på dig!
Hoppas du har det bra! Saknar dig! Puss

Unknown sa...

Tack min alskade bror! Du ar bast!!! Vi maste ringas vid snart, maste ju hora hur du hade det i alperna:) Saknar dig otroligt mycket med!! och ja kom o halsa pa mig, du ar mer an valkommen!!!! Ta hand om dig. (L)