26 januari 2010

att HAHA lite!!

Jag sitter vid köksbordet i min lägenhet, äter chokladbullar och försöker plugga. Plötsligt knackar det på dörren, två fotbollstjejer ber oss följa med ner till parkeringen. Vad är detta?! Vi kommer ner, och vår grannes/väns bil, en stor blå pick-up, är helt inlindad i plast. haha..alltså fullständigt, skräp påklistrat överallt, läppsticks-kyssar o mycket mer.
Vår vän har fortfarande inte en susing av vad som hänt, nej det ska bli en överraskning för i morgon bitti, när man är sådär lagom pigg på oväntade, tidskrävande uppgifter. Roligt tycker ju jag, då det inte drabbar mig, och som hoppas på att fånga hennes min i morgondiset!! Tihi!!


Lite fakta:

Amerikanare har aldrig smakat chokladbullar. Enligt min marknadsundersökning tror jag dock det kan slå otroligt hårt; hela 100% av de deltagande i min undersökning LOVED the Swedish chocolates-balls. (2/2);) jaja..får väl baka för lite fler nästa gång...

2 kommentarer:

Lisa Enckell sa...

är det du som har gjort dem som är på bilden? Det ser fina ut...jag minns det galet stora och rätt äckliga chokladbollarna du gjorde på lågstadiet..typ..haha

tror nogo också att det kan slå! Du kanske ska öppna en liten shop?

love you!!

Unknown sa...

haha..nope..snodde den fran internet..men de va typ lika fina!! haha..du menar de fyllda med stora feta smorklumpar, nar jag valde att gora som mamma..=utan recept? kan hon-kan jag tanket funkade inte sa bra...

men ja, kanske ska gora, svenskt ar ju bra, var det inte sa?!