28 oktober 2009

se dig for!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fmjdLi_ccD8

faktiskt lite komiskt, kolla in klippet har ovan. Ibland far man faktiskt inte glomma bort o ta en extra koll bakom axeln...
----------------------------------------------------------------------------

Till helgen ar det halloween!! Jag ska var French Maid!!



typ sa har ar det val tankt att jag ska se ut..fast lite mer Bea-aktig..alltsa lite mer sot och sofistikerad!! ;)


Igar sprang det in en odla i var lagenhet...haha...lite katt o ratta-jakt dar ett tag. Den sprang upp i taket och Erika forsokte fa ner den med en tidning..haha..sen ramlar odlan ner...RAKT PA Erika..hahaha...snacka om att panik uppstod...o snacka om att jag skrattade..!!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag trodde först att det var du som var lite förvirrad på längdhoppsrakan.
Skall du se ut som en Bunny? icke min Bea!
Ödlorna anfaller! Men så är det snart Halloween!