03 maj 2009

En dag i Orlando




Från Blandat


Lite bilder!
(Lilla bilden leder till ett album med fler bilder).


När det är billigt så är det mycket roligare och shoppa, men problemet är att mycket billigt blir tillslut dyrt. Men kläder är ju alltid en nödvändighet så jag köpte ju inget som jag inte behövde.

Cassie, Erica, Alex och jag tog oss en tripp till Orlando's mall idag. Mycket trevligt och efter några timmars shoppande avlsutade vi dagen med kina-mat.

Jag undrar vad vi ska hitta på för något imon. Det finns inget tråkigare än att inte ha något att göra. På något sett är det inte så lätt för mina vänner här att ta intiativ. Igår till exempel såg jag till att allt friidotts folk som är i "stan" kom hem till Alex för att umgås lite. Mycket trevligt..Insåg inte riktigt att det var mitt party förrens jag såg inbjudan på facebook "Bea felt like throwing a party" var överskriften. Strunt samma vem som fixar, alla samlades och vi hade kul.
Idag till frukost föreslog jag Orlando och en timme senare satt vi bilen på väg till mallen!

Så...är det någon som har idéer på vad jag kan hitta på med mina vänner här? Jag menar vi kan ju inte va på beachen hela dagarna, även om det kan va rätt skönt ibland:P

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vet inte vad du ska göra med dina vänner, men som din bror så får jag säga vad jag vill och du passar inte i ditt blonda hår. Har kollat lite på dina bilder och nej det funkar inte... ledsen men så är det! ;) puss

Lisa Enckell sa...

Grr. Hade så gärna varit på beachen nu. Här har den härliga våren förbytts mot iskallt regn. Det är förfärligt. Jag blir trött och trött och trött.

Och det enda jag borde göra är att plugga.

Ge mig energi.

Ni kan väl gå ut och hajka? Eller kanske hyra en båt? Hit på nåt!

My sa...

Hej Bea
jag har varit på "kulturresa med din farfar,och din pappa och dina fastrar vi hade det fantastiskt. Solen sken och det var varmt och vi var i kyrkor och i gamla kultur kvarter.Det kanske är ett tips !!
Sen kan ni gå till beachen det hade jag gjort
många kramar faster MY
ps :jag tycker du är jättesöt i ditt blonda hår.

Anonym sa...

Kultur och Amerika är väl lite som glass och ketchup - funkar var för sig men inte ihop.
Gå ut på stan och låtsas vara journalister. Intervjua några totalt okända människor, knäpp en digitalbild och lägg upp resultatet här på bloggen. Då får alla vi andra veta vad det är för muntergökar som bebor Daytona!
Fräckt grupparbete - inte sant?
papps

Unknown sa...

tack för idéerna..!! hmm..ska fundera på det där med journalisten, låter faktiskt riktigt kul. Gäller att vi är i grupp bara för man vet aldrig vad det är för skumma typer här på gatorna.
Härligt att ni hade en bra resa med farfar. Bra att den äntligen blev av.