03 april 2009

Grattis morsan!!

Ett stort grattis till dig mamma!!!
Hoppas du far en underbar dag och att pappa tar hand om dig ordentligt.


Från Mitt liv over there!

---

Okej det var val ingen som direkt gick pa mitt aprilskamt men jag hade brattom o jag var ju tvungen att hitta pa nagot har pa bloggen. Nej, ingen tatuering pa Bea inte, inte an i alf:P Daremot ska det bli spannande o se morfars kugghjul!! haah.
Men jag maste fraga...jag tror nog det var nagon som gick pa mitt skamt, for nan skrev en kommentar och sen tog samma person bort och dessvarre hannjag inte lasa vad det stod men jag kan tanka mig nagot i stil med...VA!!! BEA!!! Har du tatuerat dig?!?!
Eller kanske bara en vild forhoppning fran min sida.

3 kommentarer:

Anneli sa...

Hej Bea, tack så mycket!
Får erkänna att det var jag som tog bort min kommentar, jag hade skrivit något i stil med Kör man med aprilskämt i USA också?
Men så insåg jag att de som läser det då direkt skulle förstå att du lurades.
Jag kan glädja dig med att din bror gick på din tatuering stenhårt!

Lycka till på tävlingarna i helgen!

kram mamma

Mia sa...

Vaddå - som om en tatuering skulle vara ett april-skämt!? Det är ju bland det mest seriösa man kan göra, dessutom är det både coolt och snyggt, om man gör det på rätt ställe, typ som jag.....
Det var ett tag sen jag skrev nåt på din blogg, och på facebook får jag inte vara längre med min jobbdator, den fick "kli" häromdagen och har varit på behandling. IT-säk var inte så glad på mig...
Hoppas du får en skön påsk, vi saknar dig.
Kram VBM & VBK

Anonym sa...

JÄTTEGRATTIS TILL NYA SKOLREKORDET
Är det pers också?
Vi följer dig med eller utan tatueringar. Du verkarv trivas och det värmer. Mamma och jag har börjat planering för Floridaresa i höst. Vi får se om vi kan åka båda två eller om det bara blir mamma.
Hur som helst så hägrar stugan nu. Vi kommer att sakna dig
kramisa
papps