18 mars 2009

Fler bilder

shuttle launch


Klicka på bilden så kommer flera

2 kommentarer:

Mia sa...

Härliga bilder Bea - och vilken upplevelse!!!
En annan får nöja sig med ett stjärnfall på sin höjd. Det är ingen tvekan om att du verkar ha en helt fantastisk tillvaro. Mormor och Morfar har berättar om sin härliga vistelse hos dig, och de talar varmt om dina insatser och dina vänner. Bea - passa på och njut av livet, det är du värd. Wickan och jag saknade dem när de var i väg, Wickan framför allt - hon var nog lite avis på dig, då du fick "ha dem för dig själv"....
Och du, självklart fick du låna av min parfym, som du sa - Mia skulle ha gjort likadant (det skulle jag också), vi är av samma skrot och korn!
Har du träffat något lämplig kavaljer till mig? Jag väntar på fler kontaktannonser! Var i S-holm i helgen och såg High School Musical, shopping (så klart) mm tillsammans med Wickan, Mona, Hanna och Elsa, en kanonhärlig helg. För övrigt så jobbar jag mest, far mellan V-vik, Linköping och Stockholm. Har nyss kommit hem från S-holm igen. Det är roligt att möta alla härliga kolleger - möte mellan människor är berikande! Men nu är det snart "miss i nassen" för mig med.
Kram VBM

Unknown sa...

Tack så mycket mia!! O tack för parfymen, jag menar jag kan ju inte gå ut på krogen utan:P Vilken härlig helg i stockholm för er, det var du värd, så mycket som du jobbar. O shoppar, ja du, vi är nog av samma skrot o korn när det gäller den biten med, var inne på Hollister igår, skulle bara visa mina svenska vänner, o nej, det gick inte jag kunde inte låta bli. Men jag menar kläder är ju något man behöver, alltså, inget onödigt köp!!
Hälsa Wickan!!