06 januari 2009

spruta och mattetest, vilken dag!!

eftersom att jag bara hade tagit en spruta för påssjuka, mässling o röda hund (inte vet ja, tog man någon mer spruta i skolan mot detta??) så fick ja ta en till idag. O min arm värker, shit..idag på träningen, som för övrigt var väldigt tuff, så min arm började värka o ja bara hmm vad är detta varför har jag tärningsvärk, men så blev det bara värre o värre o så kom ja på, sprutan!! jaja..nu har jag det ialf, det kostade mig bara 500 spänn:/

träning idag:
Fick inte träna med de andra eftersom ja inte hade fyllt i mina papper än, än en gång suck åt detta byråkratiska land. Men jag fick ett program på vad jag skulle göra.
1*600
4*300 (gjorde 3 o så la ja till två snabba lopp istället, 2*100)
ja var helt slut. Efter typ en veckas uppehåll pga en jobbig förkylning så måste jag säga att jag kommit lite ur form..

o vet ni vad?! haha. troligen inte, men ja ska berätta för er. I helgen ska ja på team retreat. vi ska va iväg från lör morgon till sön em o campa o typ ha lite sammarbetsövningar mm. KUL kul!! Ser fram emot det!! ha en chans o lära känna alla ordentligt!

3 kommentarer:

Asta och Göte sa...

Strålande Bea! Du har på några dagar råkat ut för och upplevt en massa saker som tillhör livet ute i världen. Som vanligt har du klarat av det på ett charmerande sätt. Ät och drick som du själv vill och bejaka alla roligheter. Då får du stålmage och livet leker. Här är snö och kallt, vi längtar till dina breddgrader. Kram, kram mormor o morfar

. sa...

ja det var det minsnn gumman, men isande kallt. jag o eta kunde knappt gå efter! haha..

Vad kul med camping. perfekt ju!!
hur känns det nu gummman? kommit in i det lite o så? jag tänker på dig i princip hela tiden. det är tomt utan dig. och nu ligger emma 4e reserv så hon sticker bort ett tag iaf. hoppas verkligen hon kommer in i lund snarast! blir tufft utan er båda. kiss

Unknown sa...

ja, det känns bra. alla är väldigt trevliga pratglada så det är kul. Det jobbiga är att det är så mkt papper hit o dit som måste fixas men när det väl är klart blir det nog bra!! Ja hoppas verkligen hon kmr in men nu är det riktigt nära! Hon borde. Skönt för både henne o dig. Puss!