08 januari 2009

Skavsår och backar...

Efter gårdagens 10*200m har jag fått ett ordentligt skavsår på min lilltå, värsta hacket rakt in i foten. Då jag inte är van vid de hårda banorna så fick jag lite för mycket belastning i kurvan o ja tyckte det värkte en del men i morse...woaj kunde knappt gå. Bättre nu!

Idag hade jag då 30*backe -non-stop. De är lite galna här. I tis, som ni vet 600, 3*300 o 2*100, i går 10*200 och idag 30!!! backlopp. Inte nog med det efteråt så hade jag en massa boxhopp(50st) häckgång (10ggr) och häckhopp (10*10ggr) jag kommer bli så uthållig!! Jag frågade faktiskt om snabbheten idag när ja får sätta igång med den o det var snart, samt häck 2ggr/veckan så det lät bra. Nästa helg har jag min första tävling!!:) Jag ska troligtvis springa 400m. Det är lite kul för det ska va en inomhustävling men den är utomhus så grenarna är liksom inomhusgrenar, lite rörigt men ja ni fattar! Ska bli kul vi ska åka iväg någonstans ner i Florida så det ska bli kul o få se lite nya ställen.

Nej, nu ska ja tillbaka till skolböckerna inte nog med att varje lärare tvingar dig o köpa varje bok, vanligt pris: 100 $/st (ca 800kr) de ger en en massa läxor också.

Bye!

5 kommentarer:

Natalie sa...

Bea, du kommer bli grym av denna träningen! När du kommer hem i sommar kommer du spöa alla på upploppet!!

Lisa Enckell sa...

Hej Systra Mi!

Vad härligt att höra att allt är bra, låter som sjuk jobbig träning dock. Jag hade aldrig pallat.

Nu är vi tillbaka efter en slapp och solig vecka, men blev itne så brun som jag borde bli, tror solen är svag just nu.

Igår höll vi på att missa planet till sthlm för att några utvisade personer inte blev insläppta i egypten och var tvugna att åka med oss tillbaka till cph...de rökte på toan och drack öl hela resan...suck..

Vi kom till gaten precis när den slog om till closed, men hann precis och väskorna kom också med.

Kul att få åka iväg och tävla nu!

Böcker är sjukt dyrt, men man kan ju alltid sälja dem så fort man klarat tentan! Då får man tillbaka lite av pegnarna i af.

Puss puss, och krya på dig på lilltån!!

KRAAAAAAAAAAAM!

Anneli sa...

Hej gumman!

Å vad det är härligt att läsa din blogg.Har verkligen längtat hela veckan.
Jag sitter här med en tår i ögat och ler åt dina dråpligheter. Du har ju hunnit med hur mycket som helst redan, medan vi bara legat på beachen och lapat sol.
Jag ringer dig ikväll. Puss mamma

. sa...

ja jag hoppas oxå på växjö. känns som de är min tur nu liksom!
ja det blir tävling. hemma och laddar med lets dance :) iiofs är det slut nu. Fan va kul med 400. kommer gå grymt med din kondis nu!!! Shit vad du tränar. sjuka pass. och vi klagar här liskom. kört hårt baby! tänker på dig. puss

Emma sa...

Hej gummman. tror ja har fattat hur ja skriver nu= shit låter som as kul träning... du kommer bli grym gumman. Å llltån din får du bara plåstra igen..! Hoppas du funnit några bra tjtjer att umgås med. Lycka till tusen gånger på tävlingen nu... vet att du kommer kicka as... Glöm bara inte bort din vinnar skalle"ska de andra slå dig får de jädrar i det springa fort!" Tänker på dig gumman och saknar dig här hemma, ses snart... när jag somnat...haha! pusspuss