02 januari 2009

Framme!!!

Oki doki, sitter inte p[ min egna dator nu sa utdrag fran min dagbok far ni inom kort.
Kan lite kort beratta att ja bor just nu i ett litet hus tsm med tre tjejer som gar pa skolan. Ett hus precis vid stranden. Vi ska strax ga dit. Resan gick bra, eller ja, ni ska fa lasa dagboken haha,..lite strul ska amn val rakna med.

Men alla ni som varit oroliga, nu ar jag framme och forutom en irreterande forkylning so mar jag super! En tjej tar ahnd om mig ordentligt o till frukost fick ja scrambled eggs, steaked potatoes and bacon, jammi!! Hahaha...Hon har varnat mig for skolmaten, jag maste bestalla specialmat for att inte ga upp i vikt for de friterad typ all mat, wierk,...

So long !! Chip!

2 kommentarer:

Mia sa...

Härligt Bea att du är framme! Och ett hus vid beachen, kan man ha det bättre? - Wickan och jag kommer så fort vi kan...för du behöver väl nån som tar hand om dig lite? ;-)
Jag ser fram emot att få läsa om din resa, det verkar som att det var en del händelser som man kan ha roligt åt. Du gjorde väl inte samma grej som när Wickan, du och jag åkte till Paris? Då du satt på toa och de ropade "last call - Beatrice Enckell go to gate..." - ett litet "nöd-utrop", typ!
Många kramisar!
VBM & VBK

Asta och Göte sa...

Lite strul på resan förstärker bara resvanan och du är ju framme så du klarade det också. Bravo!
Din första frukost lät inte som någon smalmat, men visst är det gott.
Förkylning fixar du lätt i Florida, ät massor av apelsiner. Räcker inte detta så finns det starka piller C-vitaminer och gurgelvatten. Ha det riktigt gott!
Mormor och morfar