15 januari 2009

en bild från basketmatchen.
Kan dessvärre inte lägga upp fler bilder då mitt utrymme är fullt, ska se om jag kan göra något åt det!

Idag kändes träningen super. Eftersom det var så kallt fick vi inte springa allt för fort, och vi hade bara 450,350,300,300,350 ;) haha det var jobbigt men kändes bra i benen o tiderna var bra. Men min lilla lilletå klämde lite o jag fick springa motsatt håll. Gick till våra typ sjukvårdare/sjukgymnaster och fixade till det, o örk vad det såg ut. Hur ofta tittar man på sin lilltå egentligen? jag borde gjort det för längesen. Hon skalade min lilltå, som att det var en potatis, så mycket extra hud var det och ja hon använde en skalare. Sen klipptes det, och filades, skalades och filades och så klipptes det. Iörk.

har tvättat för första gången idag. Godtrogen som jag är lämnade jag kvar mitt mjukmedel och tvättmedel där nere och nu när jag gick ner så var bara tvättmedlet kvar. Trisst men vissa har väl inte råd o köpa eget?!?!..

Bortsett från ovan så har dagen var rolig. Har pratat med mamma, varit på kmart o shoppat och så hade vi en lång middag ett stort gäng friidrottare och det var kul!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Det låter som att du börjar komma in i den nya stilen ;P hoppas din lilltå mår bra.. ser fram emot ikväll då vi ska skypa :) dock måste jag säga att de två smurfarna inte var speciellt fina hehe...
Du kan använda dig av gmails bildarkiv och bara ge en länk till den sidan från din bloggsida så kan vi gå in härifrån till den och kolla på alla bilder... fattar du inte kan vi ta det ikväll på skype.
Hoppas du har det bra, hörs ikväll!

Anonym sa...

Hej gumman
Det är verkligen fantastiskt att följa dig här på din blogg. Hoppas inte alla amerikanska killar är blå :-)
Här rullar det på. Har avslutat min första vecka på Commersen. Och det är fortfarande hur kul som helst.
Ha det så gott, vi kramar dig alla.
/Svensson
Så klart en extra från Faster T...

My sa...

Hej Bea
jag skrev ett långt brev till dig men det försvann någon stans på vägen ,ja du vet My och datorer !Jag gör ett nytt försök ,det är verkligen kul att följa med dig på dina strapatser, jag får väl skicka "smurfhits" till dina nya vänner!hi,hi
Du är ju för go....hur ofta tittar man på sin lilltå???undrar du, ja typ alltid!!!eftersom lilltån tillhör kroppen! Annars allt bra här är det kallt och mörkt ,ingen sol i Mörtjuk iallafall
många kramar faster MY
ha så bra och var rädd om dig

Lisa Enckell sa...

Haha! Ja du Bea. veckans bea är en stående grej, alltid händer det ngt kul! Jag håller på o packar ner alla saker i flyttkartonger, åker om en vecka nu :o) Ska bli riktigt gött!

Nu ska jag o Hans på bio, söndagsmys.

Lycka till med lilltån, bara den inte blir som pappas stortå...

Det var ju tur att du inte blev av med några kläder iaf...Är det lika kul o tvätta som det var på limhamn? Tror inte det, inget slår tvätteriet där :o) haha

Puss puss!!!!

Mia sa...

Hej Bea!
Jag saknar dig!!
Har du det bra i Florida? Hur har det gått på tävlingen i helgen?
Jag har varit i stallet och skött om hästarna, red igår (hoppade och det gick jättebra). Idag har jag tränat tennis, jag trivs jättebra i mina nya träningkläder.
I går var mamma och jag på fest hos Wimans och ikväll har vi ätit middag med mommo och moffa.
Nu ska jag gå och lägga mig. Natti-natt sov gotti-gotti!
Hälsningar VBK - Wickan